Min dag!

Hej har ännu inte orkat/hunnit skriva om inlägget som råkade försvinna och nu minns jag dessvärre inte vad jag skrev förutom vilken vagn vi beställt!

Jag har nu varit ledig i 1, 5 vecka vilket har varit riktigt skönt! Har verkligen behövt de för att hinna göra en massa saker! Har bland annat rensat förrådet, har nu bara lite grann kvar. Har hjälpt en kompis att flytta till en jätte fin lägenhet, samt varit katt vakt år hennes katter medans hon och hennes sambo var utomlands m.m.

Idag rensade jag dom sista kartongerna uppe i förrådet samt att vi körde bort allt skräp, vilket blev en del! 5 Sopsäckar och ca 8-9 banankartonger med grejer :)

Sedan i eftermiddags började jag med en test uggla som jag skall göra till en vagnmobil fast med ett filttyg istället hade jag tänkt. Får se om det blir så eller inte! Kommer lägga upp det färdiga resultatet när den är klar :) Prottotypen är inte helt klar, den skall fyllas med vadd och sys ihop uppe på skallen!


Vagnen vi beställt är en vagn med svänghjul fram vilket var viktigt för mig då det är skönare att ha när man får långa promenader :)
Vagnen heter Brio Smile och färgen är svart! Vi kommer nog att hämta den i mitten på December.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0