Måndag!

Ne fy skjutton va trött jag är nu! Känns som att min kropp bara vill falla ihop! Endå tycker jag inte att jag hunnit det jag velat idag!

Har hunnit:
✔ Bädda rent i sängen
✔ Tvätta
✔ Slappat framför datorn en stund
✔ Diska
✔ Sticka på baby filten lite
✔ Stryka samt sätta upp sängkappan på sängen
✔ Sätta på ett nytt tyg på sänggaveln


Sakerna jag inte han:
- Plantera blommor på balkongen samt slänga dom döda
- Börja tillverkningen utav mina ugglor till Vagnmobilen
- Märka upp alla ärvda kläder så att jag sedan ska kunna skilja på dom och mina egna den dagen vårat barn vuxit ur sina kläder
- Packa klart kartongen i sovrummet med överkast m.m.


Ne nu ska jag sova! Känns verkligen som att min kropp behöver det just nu! Även fast vår säng är så fruktansvärt oskön just nu... Men vi ska betälla en ny om ca 2 veckor :) Mio skulle ha nå sängveckor då med kampanjer så vi väntar väl tills vi sett om dom har fått in någon intressant säng annars köoer vi nog någon utav dom 3 vi nu har kollat in som blivit våra favoriter utav alla typ miljoner sängar vi kollat på (inte riktigt miljoner, men känns nästan som de)! Sov gott på er :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0