Fredag!

Ja om man kollar på vad klockan är så äre Fredag nu :) Vilket innebär att om jag inte blur utringd till att jobba så ska jag pyssla på med lite olika project här hemma och sedan fara till stan för att möta upp sambon efter jobbet och fara och kolla på sängar :) Både jag och sambon sover så otroligt dåligt just nu ich vi har jätte obt i ryggen när vi vaknar och armarna domnar bort när vi sover! Så blir till att unna sig en ny säng :) Den enda som sover som en kung är vår älskade Heiniken (katten) men han sover bra i vilken säng som helst bara han får en egen kudde vilket han också har ;) Bortskämt katt, jag vet! Men det är så mysigt att ha han i sängen :)
Men även vår prinsessa verkar sova hur bra som helst :D Det är så roligt, magen har tvärväxt nu dom senaste dagarna så till och med sambon uppmärksammade att hon och magen har växt :D
Morgonmagen innan frukost :) 
Sov gott på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0