En fylla i bok om 9 månaders väntan

Som texten säger så har jag gett mig in på att göra ett ganska stort projekt! Nämligen att göra en bok om 9 mån väntan, vad händer vecka för vecka i magen m.m. kommer bland annat lägga in bilder på graviditetstesten, ultraljudsbilderna och en och annan magbild :) Har länge funderat på hur framsidan ska se ut, men tror jag nu hittat något som kan funka :)

Får se om jag är liks nöjd när jag har knäpat ihop verkligheten utav den, för nu har jag bara gjort en skiss på smörpapper :)

Måste bara säga att jag kan inte rita, så allt är skissat av från olika internetsidor! Men varje figur är från olika sidor vilket gjort att jag blivit tvungen att ändra storlelarna på dom i datorn och skrivit ut dom! Älskar att ha en egen skrivare :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0