13:e september

Ja idag äre otursdagen den 13:e, men för mig har det inte inträffat något oturligt!

När jag skulle till stan idag så cyklade jag till Tågperrongen men när det inte kom något tåg så kollade jag på buss/tågtabellen och då hade jag kollat fel! Så jag slängde mig på cykeln igen och cyklade hem och lämnade cykeln och sedan gick jag till busshållplatsen där jag fick vänta en liten stund och det var tur jag va ute i tid för jag hade nämligen kollat fel men jag han endå med bussen jag hade tänkt åka så det var riktigt bra :)

Och sedan väl på stan lånade jag sambons bil och skjutsade mamma och då hade jag dessutom turen att det fanns ett par byxor i rätt storlek till sambon på en utav HM butikerna :)

Hämtade sambon när han hade slutat jobba och då for vi runt på lite olika affärer och kollade pp sängar! Gud så svårt att hitta den perfekta sängen till ett lagomt pris!! Men efter X antal provade sängar hittade vi 2 st som vi ska fundera på vilken vi vill ha! Skiljer ca 5 000 kr på dom men den dyrare va skönare för mig så vi måste fundera :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0