Min dag

Idag har jag och sambon varit tillsammans i 6 år, men något firande blir det inte idag tyvärr då sambon jobbar på annan ort! Och i helgen hans det inte heller med då vi varit på dop och firat morsdag! Men nästa helg blire firande och mycket mys förhoppningsvis :)

Så istället har jag gjort lite måsten, får vara nöjd över att jag hunnit en del av alla :)

Har hunnit:
- Skriva 4 personliga brev & cv (pb blev 4 nästan helt olika, då det är olika yrken)

- Blogga (bildbomd)

- Tvätta

- Städa förrådet i lägenheten

- Gå upp med en del saker till förrådet på vinden

- Äta middag


Måsten som måste göras någon annan dag:
- Diska

- Förbereda sambons "present" som han ska få i vår 6 års present

- Dammsuga lägenheten (onsdags göra)

- Städa/sortera förrådet uppe på vinden

- Rensa min garderob

- Köpa en skrivare

- Fixa med en egen gjord bildbok/minnesbok (kommer visa lite utav den om några veckor)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0