Thailand snart kommer vi =D

Japp då återstår det  17 dagar tills vi är påväg till Thailand =D
Det kommer bli helt underbart att få åka bort i 3 veckor och typ inte göra ett skit =D
Jag ska verkligen passa på att sola och bada mycket i Thailand så förhoppningsvis har jag byggt på en riktigt fin solbränna när vi sedan kommer hem ;)
 
 
Vi kommer som sagt vara borta i 3 veckor, 1 vecka i Ao Nang (Crabi) och 2 veckor i Caron.
 
Vecka 1- Hotell:

Best Western Ban Ao Nang Resort FF+

 
Snabblänk & lite mer bilder:
http://www.fritidsresor.se/resa/thailand/ao-nang-krabi/best-western-ban-ao-nang-resort/bilder?gclid=CL_Op7K_4LQCFWZ2cAodx04AMw
 
 

 Vecka 2- Hotell:

Snabblänk & lite mer bilder:
http://www.fritidsresor.se/resa/thailand/phuket/karon-beach/hotell-ramada-phuket-south-sea-karon/
 
Visst bli man lite avundsjuk ;) Och jag ska försöka blogga lite undertiden vi är i Thailand så ni får bli ännu mer avundsjuk ;) Hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: emma ❥ olivias mamma

Men åh så härligt att få åka utomlands! Vi åker först i sommar..

Svar: Jo känns riktigt skönt, och extra skönt eftersom jag och sambon inte fick någon ri ktig semester tillsammans, vi var typ ledig en helg då vi åkte till en camping med några vänner, vilket visserligen var galet roligt =D
Men du vad härligt, då dröjer det inte länge tills ni också får åka iväg och njuta av resan =D
elllliiiin.blogg.se

2013-01-12 @ 09:18:11
URL: http://emmaloves.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0