Himmel vad tiden går fort!!

Helt sjukt vad tiden går fort!! =)
 
- För 2 dagar sedan var det exakt 1 år sedan jag tog körkortet
 
- Om exakt 17 dagar denna tid sitter jag, min älskade och några kompisar på flyget till Thailand =D
 
- Om lite mindre än 3 månader så har vi bott i den här lägenheten i 1 år (vilket är sämre för då höjs våran hyra med 10 % vilket blir en ökning på  kr.
 
- Om 3-4 månader fyller vår älskade kisse 1 år =)
(Jag har jätte svårt att komma ihåg datum sedan pappa gick bort, hade hyfsat bra minne innan han gick bort. Men sedan efter att han gått bort så kan jag endast minnas typ datum som jag kunnat sedan innan han gick bort, och har därför svårt med nya datum)
 
- Om 5 mån har jag och älskade sambon varit tillsammans i 6 år som varit helt underbara <3 bortsett från alla bortgångar av nära och kära samt mammas psykiska måendemående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0