Hej alla läsare =)

Jag vill be om ursäkt för att jag inte varit så aktiv, jag har mina perioder då jag skriver mer och då jag skriver mindre!! Och nu har jag inte skrivit på ett tag och det har sin förklaring så jag tänkte dra den lite snabbt!

Jag är en person som stundvis inte mår så bra, eftersom det händer så mycket runt omkring mig hela tiden!! Och då jag tror att jag skall få slippa allt elände ett tag så dyker det alltid upp något annat!! Men jag är sjukt glad att jag har mina närmsta kompisar och självklart min älskade sambo, för utan dessa personer så hade jag aldrig klarat av allt som varit!! Inte en chans, jag hade inte ens klarat av en liten liten del utav det!! Så tack underbara fina vänner för att ni finns, och ni vet vilka ni är ❤

Jag har så mycket jag skulle behöva skriva av mig om (bl a om mamma, bröderna, pappa) men det får jag ta någon annan dag för nu måste jag sova. Väckarklockan står på 6.00 för att fara till jobbet och för första gången göra mat åt väldigt många människor. =) ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: sundling

kämpa på!! :)

Svar: Tack =)
elllliiiin.blogg.se

2013-01-08 @ 09:45:59
URL: http://sarasundling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0