Då var helgen över :/

Ja det är typiskt, varför skall helgen alltid få så fort!! Det är något man frågat sig i alla år!! Och det finns ett kort svar på det: Därför att helgerna är så roliga/mysiga =)

Jag och min underbara sambo har spenderat helgen (Lördagen) först med att jag städa lilla förrådet i vår lägenhet medan han körde skoter och sedan vara vi en snabbis till stan med grannen för att han behövde köpa nå grejer till bilen som tyvärr är trasig och han hittar inte riktigt felet!! Men hoppas stackarn får till det snart =)

Sedan blev det middag på Max och på kvällen åkte jag och sambon till min kusin & mitt gudbarn Filip =) Så vi fick mysa länge med dom, alltid lika mysigt!

Söndagen blev nästan lika mysig den, jag började med att städa "stora" förrådet som vi har överst i hyreshuset och sedan efter middagen åkte vi till svärmor och var lite social mot henne eftersom hon åker och jobbar i Ånge imorgon så vi hinner inte träffa henne nå mer innan vi far utomlands.

Sedan for vi och solade solarium, det är bra att göra det lite innan så att kroppen är lite van även fast det blir en helt annan sol i Thailand och man behöver inte vara riktigt lika vit då när man kommer dit bort ;) Vi hann även förbi sambons kusin och hans flickvän en stund gör att se på hans nya skoter, men jag kollade få aldrig på den utan gick in och pratade med Sara medans hon lagade middag! Riktigt trevligt, och dom bor så mysigt =) Det är dom små radhus som man kan hyra, det är en 2:a dom har och det finns även ett kallgarage till huset =)

Drömmen vore ju att få hyra en sådan radhus lägenhet tills man har råd att bygga/köpa hus. Synd bara att det är så lång väntetid på dom, man kan ju få vänta på mellan 1 halvår och typ 1 år som minst! Men jag har ställt mig på kö då får se hur lång tid det tar, och det som är bra med dom där lägenheterna är att dom är riktigt billiga =) Nu måste jag sova, ska jobba på dagis imorgon i köket 7-13.30 =)

Bild på mitt gudbarn Filip ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0