Söndag kväll!!

Idag har det varit en seg söndag!! Jag har stundvis mått jätte dåligt och därimellan mått halv dåligt samtidigt som jag varit lite dålig i magen, haft ont i både mage och framförallt ryggen!!

Jag har försökt men framförallt velat göra så mycket men inte kunnat för att då känns det som att jag skall spy direkt!!

Men som tur så har man så himla fina grannar ;) Kim och Sebbe (grannen) for ut och körde skoter och då passade jag på att i lugn och ro få rensa lite bilder på min extrahårdisk och sedan när sambon kom hem så for vi och åt Thai mat tillsammans med grannarna och sedan hem! Killarna for på gymmet medans jag rensade klart min ena extrahårdisk!! Och sedan gick jag över till grannen och såg lite tv medans jag försökte klura ut en ny header... Så får se om jag snart lyckas komma på något!!

Imorgon hoppas jag att illamåendet är borta så att jag hinner fixa en del saker här hemma innan jag börjar jobba på Tisdag!!

Bilderna är på en läcker dekor till bilen som jag och Sussie (grannen) såg i stan för några dagar sedan!! Jag skulle också vilja ha ögonfransar på killens bil ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0