Kass uppdatering

Sorry för den dåliga uppdateringen, har mest instagramat då det går fortast! Ni kan följa mig på instagram; soderlind_ heter jag där :)

Iallafall så är vi Caron (Thailand) fortfarande :) Det återstår 8 dagar till + 1dags hemresa!!

Vad har vi gjort här i Caron, ja vi har ätit gott, gått ut på några Puber, legat mycket vid havet och lite vid poolen på hotellet, gått på mattmarknaden, som jag inte tyckte var så speciell!! Hittade bara några småsaker jag ville ha men höll mina shopping fingrar i schack och köpte inget!! Utan det blev sambon som köpte 1 keps och ett skydd till hans IPad ! Lägger upp bild någon dag, den är inlåst i kassaskåpet nu så orkar inte ta fram den :P Men det blir nog en sväng till nattmarknaden för att hitta några presenter :) Och jag vill även köpa nå kuddfodral + bordsduk som jag såg i Crabi som också borde finnas här då Crabis marknad var MYCKET mindre!!


Sedan har vi legat i Matförgiftning jag och sambon :( Vi var och åt på en svensk restaurang och maten var jätte god, jag åt till förrätt: löksoppa och varmrätt: Plankstek medans sambon åt thailändsk!! Och vi delade på maten och åt av varandra, så därför vet vi inte riktigt vad utav detta som gjorde oss dåliga!! Men troligen löksoppan eftersom det bara var jag och sambon dom åt den, för både den thailändska och plankstekeb vare fler i vårat sällskap som hade beställt och dom blev då inte dålig!! Så vi har nu varit dåliga i 2 dagar men det var dom första 26 timmarna som var riktigt jobbiga!! Först låg jag och sov på golvet på toaletten då jag inte skulle hinns till toaletten om jag sov i sängen!! Men det är ganska jobbigt nu också, både jag och sambon får magknip stup i kvarten och det gör så fruktansvärt ont och om jag anstränger mig= simmar, duschar, går långt m.m så börjar jag må fruktansvärt dåligt och sedan är man typ jämt orkeslös och hungrig men man har inte aptiten till att vilja äta och man blir mätt och mår illa direkt man ätit lite gran!!

Igår åt vi pizza och varken jag eller sambon orkade en halv pizza verkligen inte likt oss!! Ska sova nu!! Klockan är ca 00.17 här i Thailand och den är ca 18.17 i Sverige :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0