Detta borde försvinna för all framtid :P

Då var lingonveckan här igen!! Detta borde försvinna för gott, vad har det igentligen för nytta.. Det kostar en massa pengar och i mitt fall så blir jag oftast sängliggandes första dagen,men hittade en medicin som hjälper riktigt bra om man hinner känna mens-värken i tid!! Och det är Naproxen Mylan som är recept fritt och tar man den i tid så försvinner mag och ryggvärken typ efter ca 20-30 min :D Vilken befrielse det blev för mig!! Jag som legat i sängen och haft så sjukt ont i både rygg och mage i ca 1-2 dagar... Men nu ikväll har vi varit och firat min sambos systers- pojkvän!! Så då hann jag tyvärr inte ta medicinen i tid, men förhoppningsvis försvinner den lite iallafall!! Och något som också är guld värt är en bra riskudde, jag har en dom man med hjälp utav kardborre sätter runt magen eller dör man nu vill ha den!! Det enda negativa är att den endast värmer på ena sidan (mage eller rygg).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0