Hej igen fina ni!

Hej igen fina bloggläsare :)
 
Jo jag lever fortfarande ;P
 
Det har hänt så mycket denna sommar så det har inte riktigt funnits tid och ork att bry mig om bloggen!
Men förhoppningsvis skall det bli bättre nu! Och håller tummarna för att mobil blogg appen kommer att fungera som den ska vilket den inte gjorde förut!
 
 
Som ni ser så har jag ändrat min header och det är med lycka och stolthet som jag nu berättar för er att jag är med barn och är beräknad att föda den 25 Januari
 
Det är så roligt att följa det lilla knytet i magen genom "hens" uppväxt :)
 
Om ca 2 veckor skall vi göra vårt andra ultraljud, det första betalade vi för att få göra tidigt, redan i v9!
 
Idag gick jag in i v 18 :) Veckorna har bara rusat iväg, är snart redan halvvägs i graviditeten :D
 
Ne nu måste jag skynda mig och fixa iordning mig, får skriva mer sedan om allt som händ :)
Vi skall nu nämligen iväg och äta middag på hotellet och fira min älskade sambos morfar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0