Tisdag!

Ja idag är det Tisdag, fast det känns snarare som typ Torsdag-Fredag. Dagen har spenderats på jobbet, var både igår och idag i köket på en förskola inte så långt ifrån där vi bor! Jag jobbar lite grann på Rusta och resten försöker jag vikariera på förskolor här runt omkring för att få ihop pengar till hyra och andra utgifter!!

Längtar nu bara efter helgen, min föddes lediga helg på 3 veckor :D Men längtar inte tills nästa vecka :/ För då far sambon till Åsele och kommer jobba där Måndag-Torsdag ända fram till semestern!! Kommer bli vansinnigt tomt här hemma och när han väl är ledig på helgerna så kommer jag tyvärr nästan jobba varje helg så vi lär inte träffas så mycket är jag rädd för :(

Och dessutom nästa vecka reser han bort i typ en vecka med jobbet :( Men tur jag har Heiniken (vår katt) som håller mig sällskap :)

Iallafall så har jag jobbat idag som nog många där ute i världen ;P Och sedan gjorde vi mat, fick bli varmkorv med los inlindat i ett mjukt tunnbröd :D

Efter maten ringde Tony så han och sambon fot och handlade så vi gjorde milkshake och såg på en film efter att jag oljat in vårat köksbord (vilket man ska göra 1-2gång per år).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0