Nu så!

Nu har jag bestämt mig!!

På måndag börjar mitt lite nyttigare liv! Har tänkt börja med LCHF för att dels börja äta mindre och få bort sötsuget utav socker!! Och ska även börja motionera så mycket jag kan genom att gå ut och gå! Och sedan får jag sexhur länge jag håller på med LCHF men iallafall 1 månad fram vilket inte är så mycket, men då får jag se hur det går och om jag fött någon plattare mage och lår!

Kommer i helgen att mäta min kropp i cm för att kunna jämföra sedan, då man inte ska stirra sig blind på endast vikten!!

Min önskning med detta är att få en platt mage, tajtare och lite mindre lår och en tajtare rumpa annars är jag riktigt nöjd med min kropp :)

Bilder från dagens promenad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0