Snart äntligen!

Ringde idag och kollade om hur lång tid det skulle ta innan jag kunde få tillbaka min SKATT! :D Alltså min Iphone, oj vad jag saknat henne! Han på expert sa att jag skulle ha riktigt otur om den inte komme innan midsommar :D Så det är bara att hålla tummarna!!! Så hoppas på ett sms imorgon! Jag ryggar till varje gång jag får ett sms, men lika besviken igen när jag upptäcker att det är något typ reklam sms :P
Ne nu ska jag lägga mig och sova! Ska försöka kliva upp tidigt imorgon, dels för att sambon ville ha frukost på sängen, men också för att jag skall hinna plantera blomlådan med jordgubbar :D Och plantera om några blommor inne... Hejsvejs! Sov gott på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0