Kolla in sötnosarna ;)

Jag och Kim fick syn på 2 kattungar på Facebook som en vi känner har! Så nu funderar vi på att ta en utav dom! Men innerst inne i hjärtat mitt skulle jag vilja ta båda men vi bor i en liten lägenhet så det lär ju bli katthår nå jäkulst vissa tider! Men annars har vi som inga negga synpunkter till att ta 2! Eller jo dom blir lite svårare att uppfostra när dom egga av varandra! Men å andra sidan är jag jäkligt sträng så skulle nog inte vara några problem! Men dom är verkligen hur söta som helst :D 6 veckor gammal, vilket innebär att sommaren typ nästan är över när vi tar den vilket är skit bra ;D Gud kan inte sluta tänka på dessa skönheter ;D


Kommentarer
Postat av: Elin sandgren

åh, jag vill också ha en!! :)

2012-06-28 @ 11:50:18
URL: http://elinsprivat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0