Klockan tickar!!

Sambon har tvättat i eftermiddag men fick inte allt tort tills han skulle sova så då fråga han om jag kunde vara vaken till den blev torr! Så jag har suttit på blocket.se och kollat om ev. lägenhet på Ersboda för lillebrors del som nu fått en provanställning! Men det fanns inte så mycket, tyvärr!

Och sedan tänkte jag att jag skulle blogga, vilket jag är dålig på! Men nu upptäcker jag att klockan bara sprungit iväg...

Men iallafall, jag bloggade tidigare om katten vi funderat på att ta! Och nu kan jag meddela att vi har paxat den gråa =D Så han flyttar hem till oss om några veckor =D Vi var och kollade på dom när dom var 6 veckor och dom var SSSÅÅÅÅÅÅ söta =D
Så nu har jag köpt eventuell matskål, kattgräs (så han slipper äta upp mina blommor) och vi funderar på om vi skall ha kattlåda med eller utan lock! Någon som har erfarenhet med något utav dessa, alltså med eller utan lock på kattlådan? För vi har beslutsångest =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0