Hej igen!

Har lämnat in mobilen på lagning, då jag självklart lyckades tappa ner mobilen i asfalten när jag skulle kliva ur bilen! Så känner mig riktigt naken nu med en gamm jäkla telefon :/ Det är sjukt vad man är beroende av en modern mobil!

Men iallafall lite uppdatering! Vet inte om jag sagt att jag har ett sommarjobb nu på Rusta så jag jobbar studvis ganska mycket! Men det är bra för då får man in bra med pengar, eller iallfall bättre än vad man fått tidigare med ett extrajobb =)


Har köpt en dusch matta/handduk som man ställer fötterna på när man har duschat och den var mycke bättre än jag trott! Jag älskar den =) Sambon brukar alltid blöta ner hela badrummet när han duschat och nu när han använt denna så har det varit ett tort badrums golv när han gått ut därifrån ;)
(Dock dålig bild, då fotomodellen inte ville stå stilla) ;P


Har även köpt en till usb kabel till våra Iphones, för nu har vi använd laddarna om vi måste koppla in mobilen i datorn, men det behöver jag inte längre! Så nu kommer det nog bli enklare att blogga, men måste vänta tills min är lagad först!


Sambon va ute och fiskade i eftermiddag och då lyckades han ju dra hem en fin regnbåge eller vad det är för fisk =P


Och jag har äntligen färgat ögonbrynen igen =D Har ju ett ögonbrun & ögonfransar som är blonda och resten är brunt =P

Ne nu ska jag gå och lägga mig! Jobbar 6-12 imorgon =) Hejsvejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0