Äntligen ledighet!

Idag var sista dagen för denna vecka som jag jobbade! Gud så skönt det var att få sluta och sätta sig i bilen och köra hem :D Nu är jag ledig till på Onsdag morgon :D Och imorgon vid lunchtid åker vi till Salusand! Kommer bli jätte trevligt och mysigt :D Vi ska hyra en stuga där, och jag har hört att det skall vara jätte fint där :) Och där stannar vi till på Söndag tror jag :) men sedan någon dag i helgen ska vi till Åsele också, för jag missade ju Vännäs marknaden. Så jag vill gå på Åsele marknaden bara för att! För det är som någon mystisk sommarkänsla över Vännäs/Åsele marknaderna :D Jag har jobbat idag och sedan for jag till Pengsjö där Kim m.m var :) Så vi fiska, spelade Uno och grillade korv och hamburgare :D Riktigt trevligt, och jag fick mina 6 första fiskar någonsin! Efter 22 år!! Bättre sent än aldrig ;) Men älsklingen han slog mig fan :D Han fick en liten jäkel! Ne nu ska jag också sova! Sov gott på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0