Snart jul :)

Ja nu äre inte länge kvar tills det är jul!!

Och därmed kommer julstressen också, vet ännu inte vars jag skall vara på jul, antingen hos i farmor och farfars stuga med typ hela pappas släkt.

Eller hos mormor med min lilla släkt på mammas sida :) och jag har inte varit hos någon utav dom på 4 år!! Pappas sista jul har jag för med att jag var hos mormor, men jag minns inte riktigt!

Iallafall igår spenderade jag kvällen med att slå in endel julklappar och sedan gick jag över till grannen och myste med dom lite :)

Och ikväll har jag lagat mat med sambon, sett på julkalendern som han och jag alltid gör just innan vi skall lägga oss och sedan gick jag över till grannen för att se till deras katt då dom är i Lycksele och åter gratis julbord och bor en natt gratis på ett hotell!! Snacka om att jag är avis ;)

Och nu är jag hos svärföräldrarna för att rasta hunden då dom båda jobbar :) så jag passar på nu att blogga och göra klart 3 till julklappar, ni får ett litet smakprov på hur dom ser ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0