Pappa!

Har länge tänkt skriva detta inlägg, men man sjuka ju ha tid att sätta sig ner och när jag skriver om något så känsligt som detta så måste jag skriva det i lugn och ro för mig själv!!
 
Det är nämligen så att min pappa gick bort för snart 5 år sedan och det har tagit väldigt hårt på mig och min familj! Vilket delvis gjort att jag fått ta väldigt mycket ansvar och växa upp tidigare än vad jag igentligen skulle behöva!!
Men jag har försökt vara stark vilket gjort att jag med sambon och hans föräldrar har klarat av allt (bl a, skolan, körkortet, mammas psykiskt dåliga mående och den enorma saknaden av min älskade pappa ovsjälvklart saknaden till mina bröder som jag tyvärr inte träffar så ofta)
 
Iallafall det jag skulle komma till är att förra veckan drömde jag världens jobbigaste dröm..
Drömmen var att jag kom på att jag måste fara och hälsa på pappa, måste köpa med mig nå gott fikabrod så kan vi sitta och fika och prata... En liten stund senare brister allt och jag får panik och börjar storgråta...
JAG HAR INGEN PAPPA VID LIV... min pappa är död, hur kan man glömma en sådan sak??? 
 
Jag låg och grät i timmar och mår fortfarande dåligt av detta...  Att ha en pappa man kan hälsa på, det har jag förstått att jag aldrig mer kommer att ha Än hur mycket jag vill det! Förutom när man besöker han och brorsans grav. Men att glömma bort att han är död och komma på att det var jävligt länge sedan jag träffade han så jag måste fara dit någon dag... Det var hemskt... Ba ja juste de går inte!!! Ursch...
 
 
Nu ska jag sova och försöka drömma om något positivt, typ om mitt och sambons drömhus kanske :) Hejsvejs, ta hand om era nära och kära, man vet aldrig hur länge man får rå om varandra tills olyckan är framme :/

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Beklagar.. Får man fråga vad som
hände? Ta hand om dig! Kram

Svar: Ja min pappa fick ont i magen och led utav det i en vecka och sedan dog han, vilket visade sig vara blindtarmen som spruckit. Så hade han kommit till sjukhuset innan han dog så hade han överlevt! Men det var ingen som tänkte på att det kunde vara blindtarmen och jag var bara 17 år då så jag visste inte ens att blindtarmen kunde spricka och ge en fruktansvärd magvärk innan man tillsist dör. =( Tack, ta hand om dig och familjen med =) Kram
elllliiiin.blogg.se

2012-12-14 @ 15:33:19
URL: http://johanssonemelies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0