Måndag

Dagen har spenderats med jobb, köra nå grejer åt mamma som nu är hemma igen! Vars hon har varit tar jag någon annan gång!
Blev även en snabbis till pappa och tända några ljus, ska berätta om den värsta mardrömmen någonsin någon dag när jag har tid!

Och när jag kom hem blev det till att slå in några julklappar och sedan iväg på gymmet :) Måste verkligen komma igång med gynnandes då det svart bara är 2 månader tills vi drar till Thailand i 3 veckor! Det ska bli så skönt att få åka bort och bara vara ledig, inte behöva tänka på något och jobba på en solbränna jag aldrig någonsin riktigt fått till snyggt!! =D

Efter gymmet blev det hem och göra mat, blev stekt korv med sambons super goda dill pitatismos =D Och mys i soffan med julkalendern och Gossip Girl! Sov gott på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0