Försenat inlägg!!

I söndags var min släkt på mammas sida här och fikade då vi varken hunnit ha inflyttnings fika eller födelsedagsfika gör mig, så då blev det de i söndags och mormor kom :D

Jag har nämligen en morfar som varit blind nästan hela mitt liv och som nu det senaste året varit jätte dålig, kan inte göra något själv och som åkt ut och in på sjukhuset stup i kvarten!! Så min mormor är jätte upptagen med att måsta se till han nu då hon har inte kunnat komma hit tidigare och nu hade hon tur att min ena kusin inte skulle komma för att han skulle måsta plugga till ett prov så få fick han vara hos morfar mesans mormor åkte hit och hon njöt verkligen av att vara hör så det var riktigt roligt :D Bilderna är på presenterna jag fick, men fick även pengar :)

Fick 2 ljuslycktor av mamma och adventsljusstaken av min äldsta lillebror :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0