Söndag...

Helgerna går alltid så fort och man hinner aldrig göra det man vill göra utan endast måstena :/ men men det är så det är!
Denna helg har jag städat, tvättat, träffat pojkvännen Kims syster och idag var vi även till hans moster och farbror men det jobbiga med att fara till dom är att Kims pappa alltid börjar prata om alla hans problem och allt han tycker och tänker (precis som ett möte med en psykolog). Och denna gång blev EXTREM... Svärfar började prata och han gav sig aldrig med att prata om vad han tycker o känner om alla problem och det sluta med att alla satt och argumenterade hit och dit. Istället för att ha ett lugnt samtal om hur vädret är och liknande så argumenterade vi emot om alla hans problem, jätte roligt...
Och svärfar ska alltid framstå som att vi andra som bor i samma hus som han är värdelsösa och gör ingenting hemma och jag blir så frustrerad...

Ne jag behövde bara säga detta :P Nå annat hade jag inte att skriva idag, så nu ska jag gå och starta en tvättmaskin, hänga lite tvätt och fixa lite grejer så sedan blire köttsoppa till middag och sedan eventuellt åka till moster min och gratta henne då vi inte hann dit förra Söndagen då hon fyllde år!

Hoppas ni har haft en bra helg och hoppas ni får en fortsatt bra fortsättning på denna Söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0