Sedan sist!

Sedan sist jag skrev har det hänt mycket ;P Jag har gått ut skolan, sommarjobbat på Kappahl och nu söker jag ett fast jobb. Vi bor tyvärr kvar hos svärföräldrarna, och jag längtar tills jag fått ett fast jobb så vi kan flytta hemifrån till vår egen lya :) Men tills dess får jag nöja mig med att endå ha ett hyfsat bra boende under tak :P

Jag hade tur och fick träffa min lillebror som bor i Dalarna i 1 vecka, igentligen skulle han vara här i 4 veckor men hans pappa vägrade köra han till Sundsvall så vi kunde hämta han där så det blev som det blev tyvärr. Men jag fick iallafall träffa en vecka och det är alltid något :)

Sedan for vi utomlands i 1 vecka + till Stockholm några dagar och det var riktigt trevligt!!
Dessutom förlovade vi oss i Cypern, blev inte så avancerat frieri men så mysigt endå :)

Här kommer lite bilder från Cypern:



Billigt med spriten då man inte tålde så mycket av värmen :P














Efterrätten som smakade en blandning av ingenting, blomma och schampo :S


Kim brände sig inte lite!! :P







Resan slutade med Allsång på Skansen :)

Sedan har vi även skaffat oss 2 kattungar som nu inte längre är kattungar :)
Har dock inga bra bilder på datorn och orkar inte he över bilder från mobilen så
lägger upp dessa nu och sedan dom andra bilderna lägger jag upp en annan dag :)



Nu ska jag förtsätta träna på Teorin för bilkörkortet som jag hoppas att jag snart lyckas ta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0