Måndag...

Då är det Måndag vilket innebär att pluggandet av Teorin börjar igen vilket jag inte ser fram emot. Tänk om man kunde se det positivt och vara jäkligt taggad på att plugga denna Jä*** teori, men akk det är rena helvetet... Min helg... Ja, jag har faktiskt inte gjort mycket, sett någon film och gått ut och gått det är typ det jag och älsklingen gjort. Trokigt men sådanna helger har man också ibland. Eller okej, jag jobbade faktisk Fredag och Lördag men men. Jag har inte riktigt så mycket att säga just nu, jag är riktigt förbannad på mig själv att jag inte gjort så mycket idag, jag har sett på tv, suttit vid datorn, hjälp svärfar lite med middagen och vikt tvätt men annars har jag inte gjort ett skit :/ Men nu ska jag gå ner och stänga av plattan på spisen där blivande köttsoppan står och kokar och sedan ska jag försöka sätta fart med att plugga och om 1 timme kommer baben hem från jobbet! Hoppas ni haft en trevligare helg och en bättre måndag än mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0