Fredag!.........

Japp då var det Fredag, har längtat som tusan efter detta Fredag men nu är jag nästan förbannat att den är här för vad fanken har jag hunnit göra förutom att jobba, ne ingenting... Det är så jäkla jobbigt att jobba på Ersboda när man inte har något körkort för att hela dagen går åt fast man bara jobbar några timmar... Men men jag är ju då iallafall glad att jag har ett extrajobb så!!

Ne idag har jag jobbat och sedan har vi ätit pankakor med svampstuvning eller vad det heter, Alltså typ Kreps :P
Efter maten såg vi på Idol och sedan drog pojken min till kompisarna så här sitter jag framför datorn, funderar på att gå och lägga mig men orkar inte resa på mig för jag är så jäkla trött och lägger jag mig måste jag tvätta bort mitt 14 timmars gamla smink och tvätta ur håret då hårsprejen annars kliar så jäkulst :/ Och mest troligt kommer det bara finnas kallvatten i kranen då svärfar hedde på Elementpumpen (värmen i elementen) så då försvinner allt varmvatten, Detta är det dryga med att bo i ett hus med eldning till uppvärming!! Hade jag bott i en lägenhet nu så skulle jag ställa mig i duchen och he på varmvattnet och stå där rikigt länge, fryser som tusan då vi typ har ca 18 grader inne :S

Slutar detta tråkiga inlägg med lite bilder på kissarna!! Bild på pappas grav får vänta tills imorgon då pojkvännens mobil inte är i närheten nu heller :P
På första bilden är min älskade hund Lina också med på ;P




Jag blev förvånad att två katter kan vara så ofantligt gulliga när dom sover, bror och syster ligger bredvid varandra och Gustav håller om Kajsa så himla sött (hittade dem på vår soffa såhär en kväll) :)




Jag förstår inte hur ni kan älska att ligga i denna väska, det är ju bara en massa illa lukande träningskläder :P



Denna älskade låda, du tror att du ryms där i men det gör du faktiskt inte ;P


He fick gölja med en bild på mammas Tiger också ;)

Saknar er och speciellt dig Anton som man tyvärr inte kan träffa hur och när som helst!
Synd din pappa alltid skall sätta sig på tvären jämt!!! Älskar er två + 3:e lillebrorn min <3

Lillebror fick testa köra lite grävmaskin vilket han tyckte var super kul :)

Sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0