Äntligen!

Äntligen tog jag mig i kragen och gick ut och gick, jag har tänkt så länge nu att jag ska gå ut och gå och det kändes i kroppen att man inte varit ut och gått nu på ett tag förutom någon kortsväng. Så det är riktigt skönt när man väl kommer sig ut och går!

Idag har jag mest bara suttit med bil Teorin och försökt nöta in lite grann i min slöa hjärna :P
Jag är så fruktansvärt less på Teorin men jag tycker körningen är rolig och det är ju bra för när jag väl tagit detta körkort så lär jag ju vara fyllechafför resten av mitt liv ;P Inte för att jag igentlligen har något emot det sålänge man får dricka någon gång. Sedan har jag även hunnit tvätta en maskin med kläder som verkligen behövdes, vi har en förliten brunn i marken så när det regnar hinner inte marken ta bort allt vatten från brunnen när man tvättar så då kan det bli äkliga baksug typ så det är inte så nice.

Nu hör jag att pojkvännen kört in på gården och stänger nu garageportarna så då äre dags för mig att skynda mig med att stänga av datorn och hänga tvätten så vi sedan kan lägga oss och sova, imorgon blire äntligen jobb i ca 5-6 timmar men blir borta från 9-19 då det går så dåligt med bussar. Hade tänkt lägga in bilder på katterna och på pappas grav som jag tog i måndags men det får bli någon annan dag, detta blev ett långt inlägg men jag ska sluta nu, så sov gott, hejdå!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0