Mån-Tis!!

Var ut och gick både igår och idag, är riktigt stolt över mig själv att jag tagit mig i kragen, hoppas nu bara att jag kan fortsätta vara duktig på att gå ut och gå så man kan komma i mina favoritjeans igen (gå ner 4 storlekar :S)..

Tyvärr vare idag inte lika fint väder som igår, igår vare riktigt soligt och varmt medans idag var det mulet i morse och sedan precis efter att jag varit ute och gått så började det regna, så jag är glad att jag hann gå innan regnet började ösa ner.. ;)

Bilder från gårdagen:

Haha hunden "Rocky" började morra åt detta träd när vi gick förbi den, "Den såg ju så farlig ut" :P




Jag var först ute och gick med denna stora lurviga björn :P "Rocky" och sedan med ena katten och båda hundarna (Eftersom svarthunden "Lina" har ledproblem och inte kan gå allt för långa sträckor och katter ska inte följa med på långpromenader på hårt trafikerade vägar, så dom fick gå en kortis) :P





Läängtar tills skoterkörningen när jag ser denna åker :P

Idag var jag också och färgade utväxten, samt förbi storebror och pappas grav och snyggade till lite inför vintern :)

 <---Före, Efter--->  


Pappa och storebrors grav, hehe jag skäms de få gånger vi kör in med bilden på vägen förbi gravarna men idag var det ett måste, det ösregnade och var kålsvart så vi såg verkligen ingenting :/ Men med hjälp av bilens lyse så såg vi graven :)
Jag hade tyvärr ingen förebild men såhär ser den ut nu efter att jag bytt ut alla blommor och köpt en krans/dekor eller vad man kallat den där grejen med granriset :P Blev riktigt nöjd!!

Ska sova nu så jag orkar upp imorgon!! Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0