Tisdag!! :P :S

Japp då har en ny vecka börjat och jag kom i helgen på att jag fyller år nästa fredag, alltså den 4:e...

Svärmor sa nämligen i helgen ba; Jo J (kims kusin) fyller år om 2 veckor...

Jag ba: Va :O Ja men då äre ju bara 1,5 vecka kvar tills jag fyller år :O

Svärmor: Ja :P


För första gången fick jag typ panik över att jag fyller år :P Inte bra, börjar känna mig gammal..
Så denna vecka skall jag baka och på torsag ska jag övningsköra på bilskolan och sedan på lördag ska grisarna slaktas, jag ska jobba och sedan på kvällen ska vi på arbetsfest med kims jobb och på lördag kommer över min lillebror Anton upp till Umeå och hälsar på :) Han bor tyvärr hos sin pappa i Dahlarna.

Och nästa vecka blire kaos :S Övningskörning på bilskolan 2 dagar, baka, baka tårta, ev åka till Ikea (Sundsvall) och lämna lillebror Anton och söndag blire fika med pappas släkt här hos oss!! 
Det låter inte som så mycket men det tar desto längre tid allting :S men men..

Nu ska jag göra lite nytta och sortera lite papper och fortsätta se på entligen hemma och har nyss sopat golvet här uppe hos oss, och det har blivit så sjukt hårigt på golvet från ENA hunden för hon lossar så sjukt mycket hår :S



Det syns lite dåligt men det är sjukt mycket hår från 1 hund under 1 dygn :S
Men det är ju så med hennes ras och nu när hon ska byta till vinter päls.. Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0