Snabbt inlätt!! Sov gott ^^

Jag får inte skriva många ord, sambon ligger också i sängen och börjar han höra att jag skriver så vaknar han IGEN :/ Jag förstår mig inte på han :P Ibland så vaknar han för ingenting och ibland skulle man ju nästan kunna ha en fest här utan att han hör :P det är så jobbigt att veta när han vaknar så lätt... men men...

Iallafall till något annat ointressant!! Jag har jobbat idag, och oj så roligt det var :D Jag har inte jobbat nu på typ en månad och jag saknar det verkligen :D Dock blev inte morgonen så jäkla rolig, klev upp halv 6 samtidigt som älsklingen för att göra han glad så jag kunde massera hans rygg... Och sedan gjorde jag mig iordning, gjorde ett smycke till håret som jag sedan hade på mig på jobbet. Jag blev riktigt nöjd över det, tog nå bilder men har det dock på sambons mobil men ska försöka låna den imorgon eftermiddag och lägga in bilderna här! Mer om min oturs morgon kan jag berätta imorgon då jag inte måste vara så försiktig och knappa TYST som tusan på tanjenterna, vilket typ är en omöjlighet!!

Aja sovgott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0