Hm.. :)

Jag vet inte riktigt vars jag skall börja, om jag skall prata endast om denna dag eller om jag ska gå tillbaka lite i tiden och berätta...

Jag sa ju tidigare att jag någon gång framöver skulle göra ett inlägg med en massa bilder :P Så här kommer det att komma en massa bilder :P

Detta är från förra helgen när vi var ute på five för sista gången, Och Christina fyllde år och vi hade det skit trevligt (har dock inte lyckats ta dom bästa bilderna,då det inte är så lätt med alla möjliga lampor) :)




Söt gumman med horn i pannan ;P


(Dessa två ovanför är tagna från Facebook "Angelica"!)

Igår höll jag på att pyssla lite, så gjorde om utseendet på 2 lådor jag har i min expedithylla och jag blev riktigt nöjd. Var först rädd att det vita mönstret i papperet skulle bli för röringt ihop med resten i rummet men det blev mycket bättre än förväntat och det ser faktiskt bättre ut i verkligheten än på bild :)

Här kommer före och efter bilder;
Före;


Efter;


Tråkigt bara man har det så trångt med alla möbler, men det blir bra den dagen vi äntligen flyttar till egen lägenhet då det nu blir av :)

Hehe buskatter, ni är bara för söta :D

Här kommer lite bilder efter att jag städade idag!!



HAha inte det snyggaste sättet att hänga upp en lampa på (i gardinstången med en hårsnodd) men taket håller tyvärr inte uppe lampan utan den åker då i golvet :/


Just denna bild ovan är 1 vecka gammal :P




Kvällens Pizzabull bak :) Blev goda, dock skulle jag ha kryddat dom lite till fast jag typ kryddade dom as mycket :P

Blev även en kladdkaka som dock blev lite tunn, men riktigt god endå :)

Och disken efteråt va inte speciellt rolig, då man var både trött och less, men inte så konstigt då klockan var 1.00 när jag slutade :P (Detta var inte all disk, utan fanns mer) :S

Blev mycket bilder, hoppas ni överlever det ;P

Fick även en blomma idag :D Pojkvännen överraskade mig med en blomma och jag har inte fått något sådant av han nu på länge så det var riktigt roligt :) Ska ta kort på den imorgon och lägga upp den. Men det är ju roligt iallafall att jag fick den nu då jag varit så sur på han den senaste veckan då han blivit riktigt slarvig med smutskläderna som han endast slänger på golvet istället för i tvättkorgen som står typ 3 meter bort... Får hoppas på att han kanske förbättrar sig också med det :P Men älskar dig Kim endå även fast du blivit en bortskämd liten snorunge som inte kan göra mycket själv :P Sovgott på er alla, Nu ska jag cykla in till Vännäsby och hämta pojkvännen som supit med kompisarna :P hejsvejs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0