En glad tjej... Spyende hund!!! Mitt i natten...

Ååh vad less jag är på att han aldrig kan lyssna, om han hade lyssnat på mig hade vi inte behövt vakna mitt i natten av en orolig hund som skäms för att han spytt på mattan i hallen. Och varför spydde han, jo för att dumma svärfar gav han gris en till middag, som han åt hela och dom var på tok för stora för att magen ska orka med dem... Jag sa åt han att han inte skulle ge dom bena, men han lyssnar aldrig på mig så jag fick mitt straff :S vänta nu, det är väl endå inte jag och killen min som ska få straffet men endå får vi det, tur Kim kunde somna om för annars hade jag fått ett ännu större straff genom att han blivit lika förbannad som jag blev... Eftersom han jobbar om några få timmar... Jag är så förbannad att jag vet inte riktigt vars jag ska ta vägen just nu... Blev bara tvungen att blogga om detta för att jag ska få ur mig lite ilska och förhoppningsvis sedan kunna sova...

Och glada nyheter, :S nu spydde han igen och det lät som en störttflod... Jäklar vad glad jag kommer vara imorgon på Kims pappa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0