Äntligen!

Äntligen, imorgon ska jag få jobba extra då ordinare personal är sjuk och jag har inte jobbat nu på en månad så det ska bli jätte roligt att äntligen få jobba igen. Dock blir det endast imorgon och på Lördag men det är ju alltid något så man har lite pengar till mat :)

Hehe såg något riktigt roligt idag! Men tyvärr är min mobil inlämnad för lagning så jag kunde inte ta något kort, men det såg himla roligt ut! Vår ena katt (Gustav) satte sig bredvid mig idag när jag stoppade in tvätt i tvättmaskinen och när jag gick satt han där och kollade på tvättmaskinen när tvättrumman snurrade runt. Och sedan satt han kvar där i ca 20 min och bara stirrade in i tvättmaskien när älsklingen kom hem :P Så himla sött :D

Nu ska jag gå och hänga tvätt och sedan krypa isäng! Man måste ju orka upp imorgon ;P




Älskar dig min sötaste sötaste kille :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0