3 mån! ♥

Oj vad tiden går fort men det som är bra är att jag bara älskar dig mer och mer för varje dag som går ;)
Idag har vi varit tillsammans i 4 år, 5 mån och varit förlovade i exakt 3 mån!

Om det gick att beskriva hur mycket jag älskar dig i ord så skulle jag göra det, men det gör det inte så jag säger;
jag ÄLSKAR DIG oändligt mycket Kim min älskling! ♥ du är det bästa och det vakraste jag har, jag älskar dig! ♥ ♥ ♥ ♥






Cypern 2011, bland det bästa jag gjort med dig :) ♥ ♥ ♥ ♥


Du har alltid varit så vacker, snygg och jäkligt sexig i mina ögon och så kommer det att förbli! :)



Balen 2010 en dag att minnas, jäkligt stressig och jag såg inte ut så som jag föreställt mig men endå en underbar dag som jag tillbringade med dig :)


Kommentarer
Postat av: Tina

Oj vad länge ni varit tillsammans! Tiden går så sjukt snabbt :)

2011-10-28 @ 16:37:50
URL: http://kinatina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0