Veckans uppdatering!

Då har man vikt tvätten, städat lite så nu återstår det att plugga :(

Denna vecka har man gjort:

  • Skola
  • Suttit på sjukhuset med sambon eftersom han var med i en stoterolycka förra Söndagen men som tur så var det inget skadat, endast streckningar och träningsverk :)
  • Älsklingen åkte till Åsele igen för att jobba :(
  • Jobbat 2 dagar

Det blev en kort uppdatering men jag börjar vara hungrig och maten börjar snart bli klar och måste plugga lite till imorgon! Imorgon blir det föresten en tripp till tandläkaren och dit har jag inte varit på typ 1 år och känner på mig att jag har ett och annat hål :( Och jag som aldrig varit tandläkarrädd blev det som 18 åring :S Men det går nog bra imorgon :) Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0