En av de sämre dagarna!

Ja idag var ingen bra dag.
Idag hade jag 3 lektioner så jag gick ifrån 8.20-16.45 varav typ samanlagt 3 timmar hål under hela dagen.
Så det var en ganska dryg dag :/ Och om det endå bara vore det, men då fick jag veta idag efter första lektionen att en klasskompis låg hemma med migrän och vi skulle ha redovisning på nästa lektion och vi är verkligen bunden av att alla 4 som skall göra redovisningen är i skolan för att det kan bli någon redovisning eftersom det skall bli som en teater av det hela, så då gick inte det och vi blev tvungen att säga åt läraren att vi ska redovisa imorgon och jag hatar att skuta upp på sådant... Men det är bara att hoppas att hon blir bättre till imorgon :)
Och jag lyckades dessutom låsa in mina nycklar i skåpet på skolan så blev tvungen att klippa upp låset, så jag är ett hänglås fattigare :P

Det var allt om idag nu ska jag hoppa in i duchen och sedan lägga mig i min efterlängtade säng (efter en dag hårt slitande i skolan) :D

Sov gott!



Saknar dig pojkvännen min! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0