18 mars

Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva :P Men jag skriver endå!

Idag har jag varit och jobbat, gick upp imorse samtidigt som sambon eftersom han skulle åka till fjällen med sina kompisar och jag kunde inte sova när hans väckarklocka hade väckt upp mig.
Så nu är lillgubben min i fjällen med sina kompisar och han kommer hem på Söndag och oj så jag längtar efter han även fast han endast varit borta några timmar :P

Imorgon blir det yttligare lite jobb men endast 3 timmar men det blir ju iallafall en liten slant :)

Nä nu ska jag återgå till att se början av argasnickarn som jag inte hann se imorgon och plugga lite innan jag skall sova :)

Bjuder på lite egobilder :P



  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0