Sov gott!

Tänkte jag skulle snabb blogga lite innan jag lägger mig!

Nu börjar då en ny vecka då det är Måndag :P
Idag hade jag som vanligt endast 1 lektion men for endå med bussen klockan 7 i morse för att åka till skolan och göra klart det sista inför redovisningen vi har imorgon. Och det passade så bra när sambon skulle åka till jobbet i Åsele!

I skolan gjorde vi klart allt inför redovisningen samt att vi hade samhällskunskaps lektion då vi satt och lyssnade på 2 andra grupper som redovisade, och jag måste säga att vår redovisning kommer bli bäst bara jag kommer ihåg de jag ska säga :P Men nog om det!

Efter skolan åkte jag med svärfar hem, kolla lite på tv, åt middag och plugga :)

Hann även chatta + spela lite med lillebror Rasmus och pojkvännen min! Och spelandet gick väl sisådär :P


Jag förlorade mot Rasmus :(



Men jag vann mot älsklingen :D Dock vann jag med typ 7-5 tog bilden mitt i spelet.


Nä nu ska jag lägga mig så jag är pigg imorgon på redovisningen!
Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0