Sämst på att slita mig från datorn!!!

Jag är typ sämst på att slita mig från datorn då det gäller att gå och lägga sig när man är ledig :P
Har nu i ett flertal eller igentligen bara typ 2-3 timmar suttit och kollat runt på olika bloggar och tiden går så fruktansvärt fort då :P

Igår/Idag (den 3 feb) hade jag en lektion och sedan blev det en tripp till stan där jag hittade lite tyg som jag ska sy en halsduk av och en klänning från Gina som jag ska sy om lite så den blir som jag vill ha den, skickar väl upp en bild på det sedan när jag tagit mig i kragen och sytt det som behövs sys!
Och sedan hann jag även med att fylla på med olja i min skoter! Blev dock en himla massa liv när vi skulle fylla på olja för svärfar stressar ju upp sig för det minsta lilla och jag som trodde att det skulle vara till någon hjälp att ha han i närhetem eftersom jag aldrig fyllt på olja, inte ens öppnat ett oljelock :P Men jag hade klarat det bättre själv, men nu vet jag det till nästa gång!

Jag kan ju då säga nu att jag är riktigt sugen på att köpa hus och flytta till det! Men det är ju lättare sagt än gjort! Det är så mycket som behövs göras och tänkas på när man skall bygga hus. Men sambon är också sugen så vi får försöka hålla oss tillsammans inom vissa gränser (ex. att vi måste ha tillräckligt bra exonomi först).
Men vi hittade riktigt bra hus och planritningar idag där vi satt på var sitt håll (jag i Vännäs och sambon i Åsele), vi pratade i telefon och satt säkert 2 timmar och diskuterade och planderade och flög helt bort i fantasins värld :P


Imorgon/Idag (4 feb) blire att lämna in mitt cv på några ställen, fara och tanka skotern, åka till kusin vittamin och fika eftersom han fyller 20 år snart, eller på lördag om jag inte minns helt galet! Sedan hem och sova :P


Saknar dig sambon min! Du är så jäkla söt när du fantiserar dig bort till våran drömvärld! Du är det bästa som hänt mig <3
                  

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roligt att du läser min blogg till att börja med :D !!

Visst var skålarna snygga ;D och dom ligger i billigare prisklass än vanliga hundmatskålar på djuraffären. Så varför inte köpa snyggare och billigare :D !!

Jag skriver antingen ett blogg inlägg som förklarar alltihopa eller så skriver jag det som en kommentar till dig senare när jag slutat jobba :)!

Kram



2011-02-04 @ 08:34:28
URL: http://kexe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0