Rädd för månstret i sovrummet! :´(

Sitter i mitt och sambons vardagsrum, jag hade tänkt gå och lägga mig tidigt eftersom jag är jätte trött... Men när man har möjlighet till sovmorgon så orkade jag inte stressa isäng mig :P och hade precis tänkt stänga av datorn då jag hörde det mystiska/otäcka ljudet i sovrummet. Det lät som att det var en gren som rev mot fönstret samtidigt som det lät som att någon typ gladlyckta ramla ned från en hylla och landa på något mjukt! Jag vågar allvarligt inte gå till somrummet och kolla :( Sitter här i soffan livrädd för vad det kan vara! Vi har haft mycket råttor i garaget men tyck inte att de ska ha tagit sig in i huset och krypit upp en våning och kommit in i ett utan våra föråd i sovrummet. Men å andra sidan vet man inte med råttor vad de kan hitta på :/ Och något träd just utanför fönstret har vi inte, och en inbrottstjuv tror jag inte riktigt på heller för då skulle de ta dörren och gå in där :/ Ne nu går jag till trappan och ropar på vår hund som alltid brukar vara rädd för allt så blir han inte rädd då vågar jag gå in i sovrummet, smart va ;) Skriver imorgon om hur det gick ;) Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Ekevald

Ush läskigt :S

Superhärlig blogg:D

Kram

2011-02-17 @ 16:47:59
URL: http://ekevald.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0