Natti natti!

Ne då har man vikt tvätten och det är dags att gå och lägga sig så man orkar kliva upp imorgon!
För imorgon ska man ju köra skoter till moster för att hälsa på dem och så lillebror får åka skoter :D
Lär väl kanske bli en liten tripp ner till hennes hästar och hälsa på dem en snabbis!

Idag har jag varit på stan en snabbis, men tyck inte om att vara på stan längre för man måste alltid ha så bråttom när man är där så... Förr hade man ju tid att gå på stan i timmar :P
Hittade iallafall 1 kjol, 1 tröja och en brosch (eller hur de nu stavas) :P
Och igår hitta jag lite tyg jag ska sy 1 halsduk av, 2 bälten, 1 tröja. Tänkte lägga in bilder på det jag köpt men orkar inte göra det nu så får se om jag får nå tid imorgon att göra det!

Sov gott nu ropar sängen efter mig :D Så måste lägga mig under mitt underbara dubbeltäcke och bre ut mig över 180 cm:s sängen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0