Glad alla hjärtans dag!

Happ, då ska man gå och lägga sig, är så super trött så det blir bara ett snabb inlägg!
Älsklingen min åkte tillbaka upp till Åsele idag där han jobbar nu under vintern (säsongsarbete).
Vilket innebar att jag har varit ensam med hans svärfar idag på alla hjärtans dag :(
Hade helst velat ha han hemma men inget man kan göra åt! Jag gjorde iordning en mysig efterrätt åt oss igår som en liten alla hjärtans dag grej och det blev super gott :) Har en bild jag lägger in imorgon!

Var föresten på gymmet idag och satan nu bannemej ska jag gymma varje dag denna vecka(fram till på Fredag) för jag vill verkligen gå ner i vikt och få bort magen som ser ut som en gravid mage (även fast jag inte är gravid) :P
Så vill få bort magen och låren samt krympa ner rumpan lite :P

Men nu ska jag iallafall gå och lägga mig och sova :)


I brist på andra bilder så blire lite ego bilder :P Sovgott!


   
Miss you Darling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0