Då har denna dag gått!

Har nyss kommit från gymmet, men det blev bara en snabb träning eftersom vi såg bygglov och sedan slängde iväg oss till gymmet och gymmet stänger ju 22.00 så vi hann bara träna i ca 40 min. Men det är ju alltid något :) Nu skall jag dricka upp proteindrinken och sedan sätta mig framför tvn ett tag och sedan natti natti!

Jag har föresten fått helg idag :D Har ju igentligen 1 lektion imorgon och 1 på torsdag, men de flesta i klassen skall på utbildning så vi får jobba hemma med vårat grupparbete så det blir skönt att få lite sovmorgon nu några dagar (om inte sambon tvinga upp mig vill säga) och man slipper åka buss i 2 timmar per dag :P

Nu örjar Ghost Wisper igen så skall se på tv, Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0