Saknar dig söt!

Saknar dig så jä*** mycket. Gruvar mig för att gå och lägga mig eftersom jag då kommer bli mer påmind om hur ensam jag känner mig utan dig, och hur mycket jag saknar dig. Det kommer bli en jobbig period nu när du kommer jobba i Åsele hela vintern. Men man får se på den ljusa sidan, det sägs att det brukar vara nyttigt att vara borta från varandra också i ett förhållande. Men attans vad jag kommer sakna dig :(

Hoppas verkligen att du kommer hem på fredag, men det vet vi ju först fram mot helgen. Och snöar det i Åsele så kommer du inte hem och då får jag först träffa dig nästa helg :(

Jag SAKNAR och ÄLSKAR dig så SJUKT mycket Kim min älskade ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0