Vad duktig man varit!

Idag har jag varit i lägenheten i lägenheten min och sorterat bland kartongerna.
När vi tömde pappas hus så orkade jag inte sortera i varenda papper så jag slängde ner demesta i kartonger som jag nu har börjat rensa bland och det blev typ 8-9 kartonger som jag och Kim/pojkvännen rensade idag och igår rensade typ 3 kartonger och undrar hur många det blir imorgon :P För det finns en massa kartongen ;P
För vi har ju påsklov nu så på söndag nästa vecka har jag bestämt att min lägenhet iprinsip ska vara tom för att för de som inte vet så ska jag flytta hem till Kim (vi har fått flytta upp hans rum till övervåningen så vi har ett eget vardagsrum och stort sovrum på övervåningen) och jag måste vara ute ur min lägenhet den sista april men vill helst vara ute i mitten av april för att kanske ha möjlighet att fåtillbaka lite grann av hyran.
Ne nu kom Kim tillbaka, han har varit och sladdat vägen.
Han är så gullig då tycker han att jag har gått upp mycket i vikt men endå kommer han upp till mig med en skål med ostkrokar och chips :P Men nu ska jag gå och vara lite social mot han :) Men vi hörs! Ska sova sen så skriver inte nåmer ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0