Sov gott, natti natti!

Nu luktar det nybakta bullar :) Kim har varit duktig och bakat bullar som han fryst ner för att bjuda gästerna den 24 april då han fyller 19 :)
Och föresten en nyhet ska ni få höra också innan jag går och lägger mig för att kunna ta mig upp till praktiken imorgon!

Jag har ju blonderat håret, men det blev lite gulaktikt men jag ska blondera mig igen om typ en vecka eller något för att få det mer vitt :) Men lägger in bilder på mitt blonda hår imorgon :)

Ska lägga mig nu, klockan är mycket :P Börjar praktiken imorgon klockan 9.00!
Hoppas det går bra men det tror jag nog, det brukar då göra det på tidigare praktikplatser :)

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0