Senaste nytt!

Gud vad lat jag är :P jag är en sådan periodbloggare, det kommer perioder som jag bloggar jätte mycket och därimellan bloggar jag typ aldrig nästan :P Men nu tänkte jag iallafall att jag skulle blogga ett inlägg med senaste nytt innan jag ska ta med mig svärmors hund och gå ut och gå.

Sedan sist jag bloggade har det hänt endel :P
Jag har praktiserat förfullt, jag har snart tömt min lägenhet vilket känns jävligt skönt men det är fortfarande endel kvar. Och i fredags om jag inte minns fel så var jag och Kim och köpte biljetterna till balen och festen på kvällen då vi tagit studenten så nu är jag påjakt efter världens finaste men inte allt för dyra balklänning samt nå kläder till mannen min =p men vi kommer nog hitta något att ha på oss =) och jag ska kolla med min kusin om de har kvar hans pappas fin bil för då kanske vi får åka med den på balen om vi har tur, HOPPAS HOPPAS HOPPAS!! (Håll tummarna för mig tack)
Sedan har jag och Kim köpt en ny resårmadrass till han så nu har vi en dubbelsäng på 180 cm och en hel bäddmadrass så vi kan ta hur stor plats som helst i sängen =P men den är skönt eftersom Kim brer ut sig så mycket när han sover, förr sov vi i en 120 cm säng och jag fick ju ligga in i väggen och det var inge skönt, trångt.
Nu kommer jag inte på nåmer att skriva om, jag som hade tänkt skriva om värsta mycket :P

Eller jo föresten så vet jag inte om jag berättat, jag tog hål i naveln för typ säkert en månad sedan nu :P Riktigt nöjd förutom att Kim tycker att det är äkligt, att man har något igenom huden och han tycker det borde göra ont hela tiden :P
Och en annan sak jag tänkt skriva om var att Killens mamma hyr ut stallplatser åt 3 tjejer men den ena tjejen har nu tagit bort sin häst =( Endå tråkigt, han som var så busig, fin och endå snäll fast han typ alltid ville äta upp en om man klappa han.
                                 


Bilderna på mitt blonda hår kommer sedan någon gång eftersom kameran inte har nå batteri och jag har lämnat in min mobil på lagning!

Var ju igår föresten och kollade ögontrycket, måste ju typ göra det var 3 månad hela mitt lev nu. Jag vet inte vad det beror på att man får för högt ögontryck men det är tydligen något ärftligt, men ovanligt vid min unga ålder. Fick ta gula droppar och kolla in i någon grej

Ne nu ska solbrillorna och bjukisbyxorna på, ska gå ut och gå nu för att få bort några kilon från min kropp och för att hinna hem tills alla tv program börjar :P Imorgon är jag ju ledig från praktiken endå skönt =) Ska till stan för att fixa glasögonen, de är för starka nu och sedan ska jag kolla på balklänningar =) Hejdå


Ps. Tack älskade Kim för att du följer med på balen om du bara visste hur glad jag är av att få gå med dig på balen :) Älskar dig av hela mitt hjärta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0